Vi har ændret Amgros’ Leverandør- og Udbudsportals udseende og opbygning. Måden hvorpå du afgiver tilbud og ’Mine firmasider’ er dog uændret. Vi håber, du vil finde den nye struktur brugervenlig og let at finde rundt i.
Her en kort introduktion til, hvordan du navigerer rundt på hjemmesiden.
For at logge ind klikker du på hængelåsen øverst til højre i skærmbilledet
Når du er logget ind:
· kan du afgive tilbud på aktive udbud og bagatelkøb
· få adgang til ”Mine firmasider”
· se FAQ, herunder spørgsmål og svar vedrørende ESPD og ESPD dokumentation
Bemærk at menupunktet ’Stregkodemærkning’, som tidligere lå på både Leverandør- og Udbudsportalen og ’Mine firmasider’, nu kun ligger på ’Mine firmasider’.
Hjemmesiden består af 6 faneblade, hvoraf det ene fungerer som link til ’Mine firmasider’. Når du befinder dig på Leverandør- og Udbudsportalen er baggrunden grøn, og når du er på ’Mine firmasider’ er den blå. For at få adgang til ’Mine firmasider’, skal du være oprettet som bruger og være logget ind. Når du står på ’Mine firmasider’, returnerer du til Leverandør- og Udbudsportalen ved at klikke på fanebladet ’Leverandørportal’. På denne måde kan du veksle imellem Leverandør- og Udbudsportalen og ’Mine firmasider’.
Vi har samlet og grupperet relevante emner under de pågældende faneblade.
På forsiden finder du blandt andet nyheder, brugeroprettelse og kontaktoplysninger til sygehusapoteker i tilfælde af tilbagekaldelse af et lægemiddel.
Under ’Udbud og bagatelkøb’ finder du alt, hvad der har med afgivelse af tilbud at gøre, herunder vigtige informationer for dig som tilbudsgiver i forbindelse med tilbudsafgivelse, informationer om ESPD, advisering om udbud og aftalepriser.
Under ’Hjælp og support’ finder du udover tekniske krav og mulighed for at stille spørgsmål af teknisk karakter også FAQ, alle relevante vejledninger og links til adviseringer og ’Mine firmasider’. FAQ er sorteret i kategorier. For at se alle Q&A under en kategori klikker du på ’+’ til venstre for kategorien, se skærmprint.
Under ’Møder og kurser’ annoncerer vi kommende møder og undervisning, som f.eks. orienteringsmøde for leverandører og kurser i tilbudsgivning. Her finder du også mødereferater og præsentationer fra tidligere møder.
Under ’Levering og tilbagekaldelser’ finder du alt vedrørende levering af medicin og akut kontaktoplysninger i forbindelse med tilbagekaldelse af lægemidler, information fra Amgros og sygehusapotekerne vedrørende levering af medicin, sygehusapotekernes lukkedage og kontakt til Amgros’ Logistik og Kundeservice.
Har du spørgsmål eller kommentarer i forbindelse med Amgros’ Leverandør- og udbudsportals nye struktur, er du velkommen til at rette henvendelse til udbud@amgros.dk.